Hírek

Nyomtatás

Németország a LIQUI MOLY-t választja

Két autós magazin olvasói a német gyártó termékét választották a legkedveltebb motorolaj márkának

A LIQUI MOLY a legkedveltebb motorolaj márka Németországban. Két autós magazin olvasói egymástól függetlenül a motorolajok és adalékok német specialistáját jelölték az első helyre. A LIQUI MOLY ezzel megelőzte a világkonszernek márkáit.„Ez azt mutatja, hogy Dávidként mi magunk is megverhetünk egy Góliátot, ha csúcsminőségű termékeket és szolgáltatásokat nyújtunk“ – mondta a LIQUI MOLY vezetője, Ernst Prost. 


Az „Auto Motor Sport“ című vezető német autós magazin olvasói szerint a LIQUI MOLY a legmeggyőzőbb olajmárka. Majdnem 93 000 olvasó vett részt a közvélemény-kutatásban, és 48 százalékuk a német gyártóra szavazott. Az elmúlt években a Castrol állt folyamatosan az élen, a LIQUI MOLY most első alkalommal taszította le riválisát a csúcsról. A LIQUI MOLY ezzel megkapta a „Legjobb Márka“ címet a kenőanyagok kategóriában.

A német „Auto Zeitung“ röviddel ezután nyilvánosságra hozta olvasói szavazásának eredményeit. Olvasói is az első helyre választották a LIQUI MOLY olajat, és a „Csúcsmárka“ címmel tüntették ki a kenőanyagok kategóriában. 28,9 százalék a családi vállalkozásra szavazott – ez két éven belül több mint a duplájával történő növekedést jelent.



„Nem csak csúcstermékekről van szó“ – mondta Ernst Prost. „Olyan márkáról is szó van, amely egyformán erőteljes és vonzó, megbízható és tisztességes. Vásárlóink nem hamis ígéreteket kapnak tőlünk, hanem valódi segítséget.“ Németországban számos külső munkatárs foglalkozik a műhelyekkel és a kereskedőkkel. Az egész világon az ügyfelek számára rendszeres képzési ajánlatok biztosítják, hogy az új termékek, azok használata és az ebből eredő üzleti modellek tekintetében mindig a legújabb szinten álljanak. Amennyiben később a mindennapokban kérdések vagy problémák merülnek fel, a LIQUI MOLY felhasználótechnikusai segítenek. „Ügyfeleink nem valamilyen telefonközpontot érnek el, hanem közvetlenül a technikusainkat. Közvetlen kapcsolatot szeretnénk az ügyfeleinkkel“ – magyarázta Ernst Prost.

Hogy éppen a német autóvezetők bíznak meg a LIQUI MOLY termékben, Ernst Prost számára a minőség ismertetőjegye. A cég ezt a minőséget biztosítja azzal, hogy kizárólag Németországban gyártja termékeit. Az autóvezetők LIQUI MOLY iránti szimpátiája tükröződik a vállalat forgalmában is: 2010-ben több mint 20 százalékkal 289 millió euróra növekedett. 

„Amikor évekkel ezelőtt megfogalmaztuk azt a célt, hogy piacvezetők legyünk, sokan megmosolyogtak minket“ – mondta Ernst Prost. „Most megmutattuk, mit lehet szorgalommal és odaadással elérni.“ 

A LIQUI MOLY cégről
Az dél-németországi Ulm városában székelő LIQUI MOLY GmbH számos minőségi terméket kínál a piacon az autóipar számára, köztük motorolajat, adalékanyagokat, autóápolási termékeket és kémiai alapú technikai megoldásokat. A cég több mint 4.000 árucikkével ügyfeleknek teljeskörű terméksorhoz való hozzáférést biztosít. A LIQUI MOLY saját laboratóriumaiban fejleszti és teszteli termékeit, melyeket kizárólag Németországban állítanak elő. A termékmarketinget a cég saját szervezésben végzi. Több mint 50 éves múltjával a vállalat az egyik legelőkelőbb helyet foglalja el az iparágban. A német piacon kívül a Föld több mint 90 országában értékesítik a cég termékeit.

Forrás: Liqui Moly

Tekintse meg Liqui Moly kenőanyagainkat

Thursday the 24th.